Little bit about Economy!



Hej Hej!

Här sitter man hemma äter jordgubbar och pluggar lite Samhällsekonomin ;) inför provet ^^ Den ska jag göra säckert nästa vecka.Måste plugga väll :) Hoppas allt var bra med er medans vi var borta.Vi har massor med prov och test nu så vi kan tyvärr inte vara här hela tiden. Hoppas ni förstår ;)
Imorgon ska jag till tanläkarn som jag värkligen hatar att gå till. Jag är världens fegaste person när det gäller just tandgrejer hahha. Hoppas jag överlever! xD Håll tummarna för mig imorgon! ^^
På Torsdag kommer Sarah som ska övernatta tills på Lördag! :D Visst är det kul? :D Övernattning blir på grund av resan till Gröna Lund som vi ska ha med Ungdomslokalen :D  DET BLIR HUR ROLIGT SOM HELST! Vi var där förra året. Jag var för feg för att testa INSANE bara Sarah och Alina åkte den. Vi får se om jag vågar i år!. Vi åker nu på Fredag...Kan inte vänta till Torsdag ;)

Vi ska mobilblogga ifrån Gröna Lund,om vi ska hitta tid för att slappna av ^^ Tror inte att det blir nog det. Vi vill testa allt ^^
Då så...
Om ni vill fråga mig nånting då går ni på www.formspring.se/itsnewyorkbabe där ska jag svara på alla frågor ni ställer! I will try ;)

Ha det så bra alla ♥!
KRAM IFRÅN :



(Bilden tagit i sommras under resan i Polen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0