Konfirmation.

I Sönda's har jag(Vicky) konfirmerats sig ^^ Det var riktig stressig men rolig ändå Jag har konfirmerat sig tilsammans med Desireé :). I Lördag har vi hämtat min syrra och hennes man från flygplatsen. Hon har flugit hit  :D Hon är fortfarrande här men jag måste var i skolan... orättvis.
Jag har snart svenska så det blir kort inlädning...

som konfirmations present fick jag en Grön Ipod Nano





Foundation ASTOR PERFECT STAY




och mycket annat typ T-shirt och Resa till Rom! ;D
och till och med ska jag få snart loktång :)
Den skulle jag onska mig :



Babyliss Pro.


Hopppas ni hade det fint i Helgen :) Bilder från konfirmation kommer snart...


Ha det så bra.

Vicky♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0