Inlägg från MobilBloggen-Tandläkarn

Idag har jag som sagt förre varit hos tanläkarn och lagg ut inlägg på mobilbloggen :) ska klistra så ska ni kunna läsa :)

''THE TEETH NIGHTMARE!''



(Bilden tog vi före jag gick in till tandläkarn rummet eller hur ska jag säga det ^^  Ni förstår ju i alla fall hoppas jag ;))

Hallåj! xD nu är vi hos tandläkare snart dör jag(Vicky)...:( nej skoja bara xD de ska bara lägga plast ingen annat för guds skull!^^det kan ta kanske 30 minuter inte mer^^:)! Sen ska vi träffa Alina och var med henne ett tag:) sen väntar mig Hk läxan och massa annat ^^men det klarar vi EASY! :) na måste jag gå... Det är dags för teeth horror xD


Vicky&Sarah<3


SÅ var det ^^

Nu har Jag mina nya Plastic Fantastic tänder i  käften ^^ Jag kan inte röra på den och det känns som jag har förstorat de! :O Helt obekvem.

Jag har nu mycket att göra förresten....Massor med Läxor och uppgifter så måste hinna göra de klart :)

måste gå.

Hörs senare :)


Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0