Tokio Hotel LIVE Globen 4/3 Mars!

Hej alla! :D Vicky Här :)
Det är bara 2 dagar kvar till 4e Mars♥ :) Alla TH♥ fans ska veta vad jag pratar om ;) Vi träffar i Globen kl.19:30 men även ni kan komma tidigare för att det ska bli massa med roliga skoj! Om ni läser in i de HÄR då får ni läsa mer informationer som Kenza och Mirre har skrivit :D Jag och Sarah ska vara med där på plats och dokumentera allt med fina bilder och kanske vi får mobilblogga lite därifrån ;)
Har ingenting mer att skriva än att vi kan inte vänta :D:D:D Längtar tills konseren♥ Det blir grymmt bra!

Nu bjuder jag på några vackra bilder på våra favoriter :D

Bill under konseren i Hamburg! Visst han ser vackert ut? ;)

Bill
(Visst ser han vackert ut? :) )



Tom Hamburg 28/2/2010



Georg
''Hagen'' :D ^^



Gustav


Hörni,nu sticker jag iväg :) Ha det så bra!♥
Hörs Imorgon!♥



ωI¢ky ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0