Summer Come back!

→Tjena! :)

Nu sitter jag uppe i biblioteket och väntar på nästa lektion som är Svenska...:P Inte så roligt,men man kan överleva.Den lektion är kortast,30 minuter bara :D whooooho :D Sen går man hem :) Idag Sarah kommer och vi ska kolla på och jobba här för bloggen. :) Hon stannar tills hennes buss kommer. Äfter ska jag till Musikskolan.
Först börjar jag med fjol ca. 20 minuter lektion och därefter då ska vi köra kör ;) Vi får se vad ska vi jobba på idag. Vi har haft tre konserer förra veckan på Torsdag,det var väldigt spännande tycker jag. Synd att Sarah kunnde inte komma! :( Hon skulle skratta säckert,vi har haft så himmla roligt!

Oh...dumm snön! Det har regnat igår hela dan...okey,inte hela utan halva. Endå man tycker det är irriterande med den! :( Längtar tills sommar kommer♥! :*:*:* just can't wait!!! :)



Ett Perfect sommar's desert♥ :) Yummi!



Sommaren 2010 ♥ 

Nu ska jag gå och ta bocker ifrån skåpet ;) Vi hörs lite senare :)

♣Vicky♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0