Berlin 2008.

Hey Hey!

Idag ska jag dela med er lite bilder från min resa till Berlin ^^
Det var för 2 års sedan, men jag minnst det förtfarrande :D
Ska aldrig glömma det KÄNNSLA, speciellt därför att det var min första resa till Tyskland.
Jag ville besöka denna stad för lääänge sen men jag hade inte lixom stora chanser.
Så plötslig en vackert dag sister sa att hon kan åka med mig till Berlin och det blir hennes födelsedag present tilll mig ;) Det var min kusin som fick följa oxå med +min syster's man.
Kan inte glömma resan och hur kul vi har haft ^^ Kommer att aldrig glömma minnen ifrån denna resa!




Alexander Platz.



Jag och Kusin på Alexander Platz ^^



Jag på Karl Marx Allee :) Vi sökte den i 2 timmar xD shit! XD



Då var det allt för idag! Måste gå..har Teknik och alla andra folk börja glo på min skärm :P ;) bye :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0