POLSKA GRÅTER!

Hej! Jag har nyss kommit från flygplatsen ifrån Polen.När jag var i bilen på vägg hem syster har ringt mamma och har sagt det hemskt news...Flygplan med 88 viktiga personer från Polsk riksdag har crushat i Ryssland. Vår president och hans fru,De jätteviktiga personer i Polen är död!!! det är jättesorligt för mig och för alla andra personer som bor och har bott i Polen!!! :'( :'( :'( det läskigaste är att det har hänt en timme äfter vi har kommit till Sverige. Och när vi har väntat i planet,jag och mamma vi har kollat på den där flygplanet! Den stog där!!!!     Jag vet inte hur kan jag beskriva hur jag känner mig just nu :( jag är jättehemskt ledsen!!!!... Men vi måste leva vidare...men den datum och det hendelsen ska leva i mitt hjärta och jag ska aldrig glömma den...                                                                                                               VICKY

Kommentarer
Postat av: Marie

Gumman gud vad tråkigt!

Finns för dej.

Puss och kram :) <3 <3 <3 <3 <3

2010-04-10 @ 12:28:53
Postat av: nIKI

i SAW :'(!!! I wish i could be there and be a real friend when you need me! I love you lots and this is terriable news! I feel really sorry for you and poland. Poland may not be my country, but as you are my best friend it has affected me worse than i thought it would. Poland can be strong, but this is bad! :( I am here for you!

2010-04-10 @ 14:18:23
Postat av: simone

sv: Okej!

2010-04-15 @ 08:56:20
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0