Now it's summer for real!

Hellow,hellow vicky här!;)nu sitter jag i köket med DESIRÉ och Sarah xD ingenting skulle vara konstig med det om de skulle inte ''knarka''chips igenom sugröret:o ha ha ja,ibland de är lite så,jag märkte inte att de var lite retard ;-) men...inan Desiré har kommit då satt jag och Sarah på tärrasen och njut av värme och solen. Äntligen är det varmt.Inte så som i mitten i sommar men ändå.Jaha,nu stängde de mig på balkongen XD då kan jag inte komma in men som sagt de är retard så:p va bra,att jag känner mitt hus så bra så att jag känner annan ingång ochså som de inte känner ;-)men nu måste jag gå och slänga de utanför mitt fönstret-den är högt vill jag påminna;-) haha skoja bara vi hörs sen :d cya!

Vicky♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0