Bilder från igår 100406 /More Pictures comming soon! :)

Hej hej!, hoppas allt bra med er. Idag har det varit mycket spring. Jag har hälsat på min familjen som bor 60 km. ifrån Warszawa och har oxo varit med mamma hos hennes kompis. Imorgon ska vi hälsa på henne oxo :) Igår var det skoj med mina kära kompisar! vi har haft så roligt tilsammans :)Jag har inte sett de sen 6:an! Oo så det var roligt att se de!vi har tagit så mycket bilder så jag ska visa er sen. De ska ''sitta'' där uppe på början i inlägget. Nu ska jag,min syrra och mamma hälsa på min systers  man föräldrar vi har inte sätt de sen julas... då blir det kvälls mat typ ''Dinner'' Vi Måste va där 20:00 så snart ska jag gå... På måndag blir det skola :'( Jag ska åka ifrån här på Lördag.Jag har flyget 6:00 så jag måste komma upp minst kl 3:30! That's sux! men iaf ska se Sarah så det gör inget :P oh shit! det är 7:40 p.m!!! måste gå ses <3         Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0